کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته
سرخط خبرها

بازنشستگان فرهنگی: رتبه‌بندی به ما تعلق نمی‌گیرد | خواستار دائمی شدن همسان‌سازی هستیم

  • کد خبر: ۹۷۱۱۶
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
بازنشستگان فرهنگی: رتبه‌بندی به ما تعلق نمی‌گیرد | خواستار دائمی شدن همسان‌سازی هستیم
بازنشستگان فرهنگی خواستار تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، تعدادی از بازنشستگان فرهنگی از تعلل در تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی انتقاد کردند.

این بازنشستگان با بیان اینکه همسان‌سازی واقعی به معنای همتراز شدن حقوق بازنشستگان با شاغلان هم رتبه است؛ می‌گویند: رتبه‌بندی معلمان شاغل شامل حال بازنشستگان نمی‌شود؛ ما را از رتبه‌بندی کنار گذاشته‌اند. اگر لایحه دائمی شدن همسان‌سازی به تصویب برسد، هر نوع مزایای مزدی که به شاغلان تعلق می‌گیرد شامل حال بازنشستگان نیز خواهد شد. به همین دلیل معتقدیم باید این لایحه هرچه زودتر به تصویب برسد تا بازنشستگان فرهنگی از مزایای رتبه‌بندی برخوردار شوند.

تعدادی از این بازنشستگان روز گذشته به صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کرده‌اند اما به گفته نمایندگان آن ها، مذاکرات صورت گرفته موثر نبوده است؛ آن‌ها می‌گویند: انتظار داریم لااقل نمایندگان مجلس به مطالبات بازنشستگان توجه کنند و لایحه‌ای را که بیش از پنج یا شش ماه است در مجلس معطل مانده، به تصویب برسانند و به صندوق‌ها ابلاغ کنند.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->